środa, 22 kwietnia 2009

Wesoły nam dziś Dzień nastał


POlitbiuro Zjednoczonej Platformy Obywatelskiej pragnie przyPOmnieć obywatelom o urodzinach naszego wielkiego Przywódcy Donalda Tuska.
Życzymy zdrowia, satysfakcji z kręconych lodów, co najmniej 100% POparcia i rychłego POwstania wunderwaffe, które rozwiążę w końcu ostatecznie kwestię pisowską.
POlitbiuro

POniżej załączamy wybrane życzenia, które szczęśliwi obywatele wysyłali do nas już od dłuższego czasu:

"MÓJ PANIE TUSKU NAJSŁODSZY.
100 lat a nawet więcej takich rządów wspaniałych. W imieniu moim i rodziny pragnę POdziękować panu za całokszałt pracy i ofiarną walkę z kaczystami, którzy ciągle psują szyki. Niech w tym roku przybędą nowe centymetry autostrad, a POseł Palikot niech wyczynia dalej te swoje śmieszne błazenady. To takie zabawne było jak pił ostatnio tę wódkę na ulicy, zupełnie jak mój szwagier. Mój mąż rencista wpłacił na kampanię pana Palikota 12 tysiency złotych, które uzbierał sprzedając butelki i teraz jest bardzo dumny, że taki POseł jak pan Palikot go reprezentuje w sejmie. Pan Niesiołowski też jest dobrym POlitykiem. PO każdym jego występie muszę przecierać ekran telewizora ale to nic, bo walka o lepsze jutro wymaga POświęceń.
Eliza"


"Kohany panie Tusku
Ja młody i wykrztałcony demokrata chcem wyrazić swoje uwielbienie dla pana i całej ekipy za to, rze majonc ukończonom POdstawuwke moge ruwnierz uchodzić za intelektualiste i mieć swuj wkład w walke z kaczyzmem. POniewarz jestem notorycznie bezrobotny całymi dniami wypisuje swoje celne ówagi na temat rząduf nieudolnych kaczystów, kturzy som zakałą karzdego POlaka i te ich rządy jurz mie denerwujom i mojom mame terz.
POzdrawiam i sto lat życze. I rzeby marycha wkońcu POtaniała i była do kupienia w supermarkecie.
Tomek"


"Panie Tusku
100 lat 100 lat niechaj żyje nam!
Weź pan w końcu odsuń tych kaczorów od władzy, bo mnie krew zalewa, że te konusy ciągle są w rządzie. Jak długo mamy jeszcze czekać na autostrady, tanie jabłka i baseny? I wszystkiego najlepszego życzę ja i moi koledzy sPOd celi. Jak już wyjdziemy, to się możemy przydać w walce z kaczyzmem, albo POdczas kręcenia lodów. Szczególnie Maniek jest zaprawiony w lewych transakcjach, więc jakby co to wiesz pan gdzie nas szukać.
Osadzony"


"Jako wójt gminy Zbęchy Górne chcem panu Tusku złożyć najserdeczniejsze życzenia zdrowia, szczęścia i POmyślności. Oby nam rząd kaczystów nie psuł interesów i ogólnie żeby się lepiej żyło, szczególnie nam elitom z nadania.
Stefan Ryczypipa wójt gminy Zbęchy Górne"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz